olej przekładniowy ATF II D/ III 1L MEYLE DEXTRON IID/Allison C-4/CAT TO-2, BMW 81 22 9 400 272, 81...
- Marka:
- MEYLE
- 0140192200, ATF II 2, AUTOMAT, CZERWONY, DEXTRON II 2, MEYLE, OLEJ PRZEKŁADNOWY, WSPOMAGANIE
- numer katalogowy części:
17
Sortuj
olej przekładniowy ATF II D/ III 1L MEYLE DEXTRON IID/Allison C-4/CAT TO-2, BMW 81 22 9 400 272, 81...
Mannol Extra 75W90 GL 5 Getriebeoel - syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania mechanizmów różnicowych, tylnych mostów, urządzeń sterujących i innych kontrolerów przesyłowych. Dzięki specjalnej kompozycji nadaje się do przekładni synchronicznych, jak również bardzo obciążonych mechanizmów różnicowych.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 882 |
Lepkość w -25 °C | D 5293 | CP | 135000 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 16,49 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 102,85 |
SAE-klasa | 75W-90 | ||
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -46 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 210 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 174 |
Najwyższej jakości olej silnikowy oparty na technologii XTL zapewniający optymalny rozruch w niskich temperaturach, oszczędność paliwa i wyjątkowe osiągi silnika. Jest przeznaczony do nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych z wydłużonym okresem wymian. Opracowany specjalnie do pojazdów marki BMW, VW i Mercedes-Benz wyposażonych w systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę
Najwyższej jakości olej silnikowy oparty na technologii XTL zapewniający optymalny rozruch w niskich temperaturach, oszczędność paliwa i wyjątkowe osiągi silnika. Jest przeznaczony do nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych z wydłużonym okresem wymian. Opracowany specjalnie do pojazdów marki BMW, VW i Mercedes-Benz wyposażonych w systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę
Mannol Diesel 15W40 - wielosezonowy olej silnikowy na bazie mineralnej do wysoko obciążonych silników diesla samochodów osobowych i dostawczych z turbodoładowaniem. Doskonale wyważone dodatki skutecznie chronią przed zużyciem i zapobiegają korozji. Zmniejsza zanieczyszczenia i powstawanie nagaru. Zapewnia bezpieczne smarowanie i czystość silnika w każdych warunkach użytkowania.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 888 |
Lepkość w -25 °C | D 5293 | CP | 7000 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 14,0 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 102 |
SAE-klasa | 15W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 8,5 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -30 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 224 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 13 |
Mannol Universal 15W-40 - uniwersalny olej silnikowy wielosezonowy na wysoko oczyszczonej bazie mineralnej do nowoczesnych silników benzynowych i diesla. Ma dobre czyszcząco-rozpraszające właściwości. Zapewnia bezpieczne smarowanie i czystość elementów silnika.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 894 |
Lepkość w -20 °C | D 5293 | CP | 9500 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 18,3 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 170,7 |
SAE-klasa | 15W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 5,4 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -25 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 225 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 119 |
Mannol Universal 15W-40 - uniwersalny olej silnikowy wielosezonowy na wysoko oczyszczonej bazie mineralnej do nowoczesnych silników benzynowych i diesla. Ma dobre czyszcząco-rozpraszające właściwości. Zapewnia bezpieczne smarowanie i czystość elementów silnika.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 894 |
Lepkość w -20 °C | D 5293 | CP | 9500 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 18,3 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 170,7 |
SAE-klasa | 15W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 5,4 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -25 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 225 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 119 |
MANNOL Classic 10W40 to uniwersalny wielosezonowy olej silnikowy typu HC syntetyk. Zawiera unikalne dodatki zapewniające wysokie właściwości przeciwzużyciowe i energooszczędne. Gwarantuje bezpieczne smarowanie nawet w niskich temperaturach. Skutecznie zapobiega powstawaniu osadów. Jest przeznaczony do wszystkich nowoczesnych silników: bez i z turbodoładowaniem, wielozaworowych, z bezpośrednim wtryskiem oraz silników gazowych.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 872 |
Lepkość w -25 °C | D 5293 | 7000 | 6980 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 14,34 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 94,6 |
SAE-klasa | 10W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 10,24 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -42 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 226 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 156 |
MANNOL Classic 10W40 to uniwersalny wielosezonowy olej silnikowy typu HC syntetyk. Zawiera unikalne dodatki zapewniające wysokie właściwości przeciwzużyciowe i energooszczędne. Gwarantuje bezpieczne smarowanie nawet w niskich temperaturach. Skutecznie zapobiega powstawaniu osadów. Jest przeznaczony do wszystkich nowoczesnych silników: bez i z turbodoładowaniem, wielozaworowych, z bezpośrednim wtryskiem oraz silników gazowych.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 872 |
Lepkość w -25 °C | D 5293 | 7000 | 6980 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 14,34 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 94,6 |
SAE-klasa | 10W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 10,24 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -42 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 226 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 156 |
Mannol Diesel Extra 10W40 - wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy do wysokoprężnych silników samochodów osobowych. Posiada optymalne właściwości w niskich temperaturach i wysoką termiczno-przeciwutleniającą stabilność. Jest specjalnie zaprojektowany dla silników z turbodoładowaniem. Skutecznie chroni przed zużyciem i zapewnia doskonałą czystość elementów silnika.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | D 1298 |
Lepkość w -25 °C | D 5293 | CP | 7000 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 92,0 |
SAE-klasa | 10W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 8,6 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -30 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 226 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 151 |
Mannol Extreme 5W40 - wielosezonowy olej silnikowy uniwersalny na hydrosyntetycznej bazie dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem. Zapewnia wysoką sprawność pompy przy zimnym rozruchu, zapewniając bezpieczne smarowanie i zabezpieczenie przed zużyciem. Posiada optymalną lepkość w szerokiej skali temperatur. Spełnia wymagania nowych typów silników z przedłużonymi okresami między wymianami oleju.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 850 |
Lepkość w -30 °C | D 5293 | CP | 6300 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 13,06 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 79,8 |
SAE-klasa | 5W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 9,65 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -38 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 224 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 165 |
Mannol Diesel Turbo 5W40 - nowoczesny olej silnikowy najnowszej generacji. Nadaje się do nowoczesnych, wysokiej mocy silników turbo diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa lub technologią "common rail". Zapewnia wysoką sprawność pompy przy zimnym rozruchu. Posiada optymalną lepkość w szerokiej skali temperatur. Skutecznie zapobiega zużyciu. Zapewnia ekstremalną czystość elementów silnika. Może być stosowany w silnikach benzynowych.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka | Metoda | Jednostka | Wartość |
Gęstość w 15 °C | D 1298 | kg/m³ | 854 |
Lepkość w -30 °C | D 5293 | CP | 6240 |
Lepkość w 100 °C | D 445 | CSt | 13,53 |
Lepkość w 40 °C | D 445 | CSt | 80,15 |
SAE-klasa | 5W-40 | ||
TBN | D 2896 | gKOH/kg | 10,06 |
Temperatura krzepnięcia | D 97 | °C | -42 |
Temperatura zapłonu COC | D 92 | °C | 236 |
Wskaźnik lepkości | D 2270 | 172 |